ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БУДИНОК ТЕХНІКИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БУДИНОК ТЕХНІКИ
Позашкільний заклад освіти

Виставки

 КЕП-2013

Сьогодні спостерігається підвищення інтересу до можливостей використання особливостей інтелектуальних ігор у процесі розвитку молодої людини. Сутність інтелектуальних ігор полягає в переборюванні розумових труднощів.

Зовні їх результатом є правильна відповідь або перемога у змаганні, а внутрішньо, і це головне – ті емоції, які супроводжують інтелектуальний процес, набуття особистістю досвіду плідної розумової діяльності, інтелектуального самоствердження. Інтелектуальні ігри вчать вдумливості, рішучості, загартовують характер, привчають міркувати не тільки над позицією, яка виникла, але і переносити потім цю логіку в життя.

Такі інтелектуальні змагання як “Брейн-ринг”“Що? Де? Коли?” займають значне місце у пізнавальній діяльності учнівської молоді. Це – засіб спілкування, котрий створює позитивний емоційний фон, і дає можливість виявити індивідуальні особливості учнів, визначити рівень їх знань. Саме з такою метою, напередодні Всесвітнього Дня дітей, 19 листопада на базі ВПУ № 20 педагогічними працівниками Будинку техніки вперше проведено інтелектуальні змагання «Кращий ерудит профтехосвіти» за участю учнівської молоді  навчальних закладів міста Львова.

Розпочались змагання з відбіркового етапу, який проходив з використанням персональних комп’ютерів. Учасникам задано 20 запитань, кожне з яких мало чотири варіанти відповідей. В трійку призерів потрапили: Рачинський Павло, учень ВПУ № 20 – 19 правильних відповідей, Орловський Юрій, учень Львівського ВПУРСТ – 16 правильних відповідей та Онищак Роман, учень Львівського ВПУДБ – 14 правильних відповідей. Решта учасників продовжили боротьбу у додатковому етапі змагань. На цьому етапі гравці відповідали на запитання 5 тем, підібраних із різних галузей знань. Кожна тема складалася з     5 запитань, які відрізнялися за складністю. Перше запитання оцінювалось 10 балів, друге — 20, третє — 30, четверте — 40, п’яте — 50. Додаткову інтригу гри підсилювали правила цього раунду змагань, згідно яких за правильну відповідь на запитання гравець отримував на свій рахунок номінал питання. У випадку неправильної відповіді бали віднімалися. 

У півфільних змаганнях взяли участь троє призерів відбіркового етапу та троє кращих з додаткового, а саме: 

  • Орловський Юрій, учень Львівського ВПУРСТ;
  • Рачинський Павло, учень ВПУ № 20;
  • Онищак Роман, учень Львівського ВПУДБ;
  • Писарчук Юрій, учень Львівського ВПХУ;
  • Туча Оксана, учениця Львівського ПЛ;
  • Швець Ярослав, учень Львівського ППЛ. 

Кожен з шести гравців вибирав тему, на яку він відповідав. Усього таких тем було дванадцять. У наступний фінальний етап потрапили троє лідерів цього конкурсу. Фінальний раунд відбувався за правилами додаткового етапу змагань, але на цей раз учасники відповідали вже на 10 різноманітних тем.

В напруженій боротьбі перемогу здобули: 

І місце – Рачинський Павло, учень ВПУ № 20;

ІІ місце – Писарчук Юрій, учень Львівського ВПХУ;

ІІ місце – Туча Оксана, учениця Львівського ПЛ.

Учасники ерудит-гри нагороджені грамотами, подарунками та медалями за перемогу.

Завдяки поєднанню ознак ігрової і навчальної діяльності, інтелектуальні ігри займають гідне місце в навчально-виховному процесі учнівської молоді.