ГУРТКИ
Бісероплетіння
На цікавих заняттях гуртка “Бісероплетіння” учні оволодівають основами техніки плетіння бісером квіткових об’ємних композицій та герданів. Змістовно побудовані заняття викликають в гуртківців бажання берегти та розвивати народні традиції. Молодь бере активну участь у виставках, конкурсах, вікторинах.
Копичин Л.Р. – керівник гуртка “Бісероплетіння”
Іваночко Р.В. – керівник гуртка “Бісероплетіння”
Верстатник
На гуртковому занятті молодь працює над виготовленням діючих моделей експонатів. Гуртківці вчаться прийомам свердління, різання, шліфування. Ведеться підготовка справжніх фахівців по роботі з металом.
Сидорчук О.В. – керівник гуртка “Верстатник”
Зернодробарка
Зернодробарка
Пристрій для різання металевих прутів
Свердлильний верстат
Шліфувальний верстат
Діюча модель верстата 3К634
Вишивка
Розробка та впровадження ефективних засобів в процес навчання та виховання обдарованих учнів, створення умов для гармонійного розвитку їх особистостей – це головні завдання, які вирішує для себе гурток української народної вишивки та вишивки стрічкою. Керівники гуртків вміло передають учням свої творчі здібності, скеровують їх на створення тематичних робіт у вигляді барвистих скатертин, рушників, картин, виробів на сакральну тематику та ін.
Буланович Л.Т. – керівник гуртка “Художня вишивка”
Григорян К.Г. – керівник гуртка “Художня вишивка”
Охендушкевич М.Й. – керівник гуртка “Художня вишивка”
Губені Г.Е. – керівник гуртка “Українська вишиванка”
Роса М.С. – керівник гуртка “Українська народна вишивка”
Сабор Г.Р. – керівник гуртка “Вишивка стрічкою”
Кархут О.М. – керівник гуртка “Вишиванка”
Ковальська О.К. – керівник гуртка “Вишиванка”
П’єх Л.С. – керівник гуртка “Вишиваночка”
Декоративне ліплення та полімерна глина
Робота гуртків полягає у виготовленні виробів із соленого тіста та полімерної глини. Керівниками гуртків створені всі умови для розвитку творчо обдарованих учнів та їх самореалізації. Гуртківці відчувають навколишню красу та відтворюють її у своїх роботах.
Березяк Г.Я – керівник гуртка “Декоративне ліплення”
Електрик
Зацепілов І.В. – керівник гуртка “Електрик”
Чабан Ю.П. керівник гуртка “Мототрейд”
Клуб інтелектуального дозвілля
Клуб інтелектуального дозвілля об’єднує творчу молодь за інтересами. На позаурочних заняттях гуртківці вчаться працювати в команді, вирішують та складають логічні завдання, котрі впливають на розвиток інтелекту, ерудиції та творчого мислення. Ведеться тісна співпраця з Львівською обласною лігою інтелектуальної творчості.
Йонка О.М. – керівник гуртка “Клуб інтелектуального дозвілля”
Жидачівський Професійний ліцей
Маланчук І.Б – керівник гуртка “Юний автомобіліст”
Край та шиття
Навчаючись в гуртку крій та шиття, учнівська молодь має можливість дізнатись про дизайн, моделювання одягу, навчитись кроїти та шити, завжди бути стильними та модними, поповнити власний гардероб.
Долинська Г. О. – керівник гуртк “Крій і шиття”
Пона Л.В. – керівник гуртка “Умілі руки”
Металіст
Заняття в гуртках “Металіст” сприяють підвищенню професійних навиків учнів. Молодь ефективно засвоює навчальний матеріал та виготовляє експонати для численних виставок ПТО.
Сербин І.В.
Механік
Дмитрашко В.Ю. – керівник гуртка “Механік”
Образотворче мистецтво
В процесі теоретичного позаурочного навчання молодь знайомиться з історією образотворчого мистецтва та основами художнього ремесла. На практиці учні освоюють техніку рисунку, тіньові та кольорові співвідношення, також представляють власні роботи, виконані на задану тематику.
Губені Г.Е.
Любімова Г.І. – керівник гуртка “Образотворче мистецтво”
Хлопек Я.М. – керівник гуртка “Образотворче мистецтво”
Обробка та дизайн електронної інформації
Мета роботи гуртків – прищепити учням правильні навички користування комп’ютером і типовими програмами забезпечення. Гуртківці створюють комп’ютерні презентації, таблиці довільного рівня складності, бази даних, будують діаграми і графіки різних типів, працюють із службами Інтернету, розв’язують задачі з олімпіад. Створюють веб-сторінки та веб-сайти і розміщують їх у мережі Інтернет.
Солтис Л.В. – керівник гуртка “Алгоритм”
Радіоелектронік
Москв’як І.О. – керівник гуртка “Радіоелектронік”
Москв’як Ігор Олександрович. – керівник гуртка “Радіоелектронік”
Різьба по дереву, народні ремесла
Різьба по дереву – один із найпоширеніших видів декоративно-прикладного мистецтва. Вивчення різних технік художньої різьби по дереву базується на ознайомлені гуртківців із художньою творчістю та промислами України, народним мистецтвом та його історією.
Бакалець Б.Я. – керівник гуртка “Художня різьба по дереву”
Боянівський С.М. – керівник гуртка “Столяр. Виробник художніх виробів з деревини”
Зозульський О.З. – керівник гуртка “Різьбяр”
Комарницький В.Й – керівник гуртка “Різьба”
Комарницький В.Й – керівник гуртка “Різьба”
Сакавчак Т.Я. – керівник гуртка “Різьба”
Сушко В.М – керівник гуртка “Художня обробка деревини”
Тибінка І.В. – керівник гуртка “Художня різьба по дереву”
Яремин В.М. – керівник гуртка “Художня різьба по дереву”
Рогозоплетіння, лозоплетіння
Гуртківці знайомляться з техніками плетіння, її історією та розвитком на сучасному етапі. Вивчаючи мистецтво плетіння молодь створює оригінальні вироби у вигляді декоративних рамок, капелюхів, крісел, столів та ін.
Мурин В.В.
Флористика
Заняття в гуртку флористики виховують в учнів почуття прекрасного, розвивають художнє мислення, фантазію. Гуртківці оволодівають знаннями про колір, світло, контрасти, вивчають закони композиції та аранжування, працюють над виготовленням виробів, в яких поєднується природні та штучні матеріали.
Шекетера І.О. – керівник гуртка “Флористика”
Художнє ковальство
Молодь гуртка художнього ковальства освоює обробку металу, що передбачає виготовлення виробів вручну та їх сплавів. Ковані виставкові експонати вирізняються майстерністю виконання, оригінальністю та дизайном.
Лебеденко Д.М.
Художнє малярство
Молодь оволодіває вміннями та навиками виконання художньо-опоряджувальних робіт. В основу теоретичних знань закладені бесіди про зміст і мету роботи гуртка, розкриття тем про історію будівництва, про кольорові співвідношення, матеріали, інструменти, техніки виконання художнього малярства. На практичних заняттях гуртківці вчаться правильно підготовляти поверхні до обробки, виконують альфрейно-живописні роботи різної складності.
Ковальчин М.М. – керівник гуртка “Художнє малярство”
Художнє оформлення книги
На гуртку “Художнє оформлення книги” гуртківці вивчають технологію виготовлення книг та художнє оформлення палітурок (тиснення фольгою, аплікацією, виклеювання соломкою), реставрують стародавні книги. Учні творчо працюють над виготовленням записних книжок, блокнотів, вітальних папок, вдосконалюють знання, отримані на уроках виробничого навчання.
Чугуєвець О.М. – керівник гуртка “Художнє оформлення книги”
Художнє ткацтво
Навчаючись технікам ткацтва, молодь реалізує себе, залюбки береться до виконання практичних робіт, оскільки їх приваблює видимість результатів роботи. Гуртківці з великим зацікавленням творять вироби, які привертають увагу глядачів на численних виставках.
Лебеденко О.С. – керівник гуртка “Художнє ткацтво”
Художня обробка шкіри
На заняттях обдарована молодь вчиться створювати картини та композиції зі шкіри. Учні з великим завзяттям опановують на гуртку творчий підхід у підготовці окремих елементів, котрі поєднуються в завершені у виставкові експонати.
Левченко Т.Б. – керівник гуртка “Художня обробка шкіри”
Гурткова робота 2022-2023 Н.Р.
В закладах професійної (професійно-технічної) освіти м. Львова за сприяння Львівського державного Будинку техніки працюють гуртки технічної та художньо-прикладної творчості, різноманітність яких дає змогу учням відповідно до інтересів випробувати себе в різних галузях науки, техніки, ужиткового та образотворчого мистецтва, реалізувати нахили до того чи іншого роду діяльності, набути знання та вміння, ознайомитись з учнівськими роботами відповідно до напрямку та продемонструвати свої досягнення. Практична спрямованість гурткових занять створює особливий характер у роботі гуртківців, які залюбки беруться за технічні завдання, їх приваблює конкретність, видимість результатів діяльності. Керівник гуртка будує позаурочні заняття таким чином, щоб максимально передати учням інтерес до оволодіння технічними та професійними навиками.


























































































































































































































































